Pasiuni, sentimente, simpatii

vineri, 4 octombrie 2013

Casatorie fara nunta si o viata linistita

Mereu mi s-a parut ciudat sa faci cum zice lumea, ca asa e obiceiul, ca traditia nu se incalca daca vrei sa-ti mearga bine in cuplu. Casatoria fara nunta este pentru mine ca berea fara alcool, cafeaua fara cofeina sau sexul cu prezervativ. Vreau sa beau dar sa nu ma imbat, imi place cafeaua la orice ora dar vreau sa si dorm, iar sexul imi place dar nu fac adapost de copii. Asa ca de ce n-ar merge la fel si cu casatoria fara nunta? Vreau sa imi leg destinul de partener, dar nu vreau sa ii cunoasc toate neamurile pana la maimuta, nu vreau sa chem fostii prieteni si colegi doar ca si eu am fost la ei, nu imi place sa vad toate babele plangand si nici sa strang plicurile ca taxa minima la final. Pana la urma sentimentele si deciziile intre cei care-si leaga destinele sunt mai importante decat gura lumii. 
Ca trebuie sa mergi la starea civila inteleg, cu martori sunt de acord. Apoi sa te cununi si religios iar sunt de acord. Dar poti s-o faci langa Ghita Ciobanul in varf de munte, sau pe la vreo biserica pitita sau uitata. Sigur acolo nu te cauta.

Sau iti chemi parintii si fratii sa nu te trezesti dezmostenit. Apoi bunicii si verisorii ca se supara parintii. Dar ei sunt prieteni cu colegii tai de serviciu, si daca aud ca nu i-ai chemat ramai izolat la birou. Deci ii chemi. Dar daca vin colegii, trebuie sa stie si seful. Ah, si daca vine seful, te gandesti sa ramai in relatii bune si cu vecinii cu care va mai vizitati. Sa chemi si cativa vecini. Dar stai, chemi colegii si nu chemi prietenii? Sa-i suni pe cei actuali sau si pe cei cu care nu ai mai pastrat legatura? Apai daca sunt atatia, trebuie sa te pregatesti sa nu te faci de ras in fata lor. Rupe-ti doua luni din viata, uita de partener eventual certati-va pe detalii, baga mai multi bani decat ai ca poate ii scoti si... deja ma doare capul.

Pentru unii casatoria cu nunta este inceputul sfarsitului. Asa ca faceti cum simtiti, iar daca vreti sa fugiti, fugiti! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu