Pasiuni, sentimente, simpatii

marți, 10 septembrie 2013

KFC-ul e de vina

KFC este un restaurant care a aparut pentru a inteti conflictul dintre oameni si sarmanele patrupede. Pentru a va convinge, am sa va povestesc ce mi s-a intamplat intr-o zi de criza.

Sunt un mare amator de reclame, chiar sunt deranjat cand acestea sunt intrerupte de cate un film sau emisiune. Dar am apucat sa vad noua reclama cu aripioare picante de la KFC. Hamesit si cucerit de imagini, am alergat la primul KFC sa-mi satisfac acerba fantezie. Am comandat o punguta cu aburindele si crocantele aripioare, nici nu mai stiu daca le-am platit pentru ca am fugit spre casa pentru a mai prinde odata reclama televizata. Dar intamplarea face ca la prima curba am alunecat cu pachetelul in fata unui catel care parea si el sedat de mirajul aripioarelor. A iesit o cafteala cu batai de falca mai rau ca la meciul cu Ungaria. Ne-am muscat, ne-am alergat si in final am cedat. Rugamintea este sa ma ajutati sa gasesc aceasta bestie cu patru picioare care mi-a distrus visul. Trebuie prins si eutanasiat pentru a proteja clientii acestui restaurant de capricii. Iata si poza bestiei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu